• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره لاستیک مارشال بیشتر بدانید


لاستیک مارشال يك شعبه از شركت تاير كومهو است كه مقر اصلى آن در شهر گوانگ جو، كره جنوبى مى باشد. تاير مارشال زير نظر اين گروه با بيش از 25 سال تجربه مداوم در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد كند.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

دلایل کاهش طول عمر لاستیک


با گذشت زمان، لاستیک های خودرو فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. برخی از عادات رانندگی باعث تسریع سایش تایر، کاهش طول عمر لاستیک و نیاز زود هنگام به تعویض تایرها می شوند. برای افزایش طول عمر لاستیک‌ها، بهبود مهارت‌های رانندگی و به حداکثر رساندن ایمنی در جاده حائز اهمیت می باشد.

چرا نباید با لاستیک پنچر رانندگی کنیم؟


می توان گفت پنچر شدن لاستیک می تواند تجربه ترسناکی باشد و یا حتی یکی از بدترین کابوس های رانندگی باشد که بنا به هر دلیلی ناگهان اتفاق می افتد. به هر حال باید توجه داشت، اگرچه نمی توان از پنچر شدن لاستیک جلوگیری کرد اما، با رعایت چند نکته می توان از خطرات ناشی از آن پرهیز کرد.

بهترین لاستیک برای شاهین


سایپا شاهین خودروی سواری ساخت گروه خودرو سازی سایپا است. این خودرو در نمای ظاهری از طراحی امروزی و نسبتا خوبی برخوردار است. سایز لاستیک شاهین بصورت استاندارد 185/65R15 در برندهای ایرانی و خارجی مطرح عرضه می گردد.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

مشخصات فنی لاستیک بریجستون ژاپن با طرح گل Dueler H/T D840


کمپانی مطرح بریجستون از سال 1931 تاسیس گردید و با گسترش فعالیت و کارخانه های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری نیز با نام شناخته شده ی فایرستون است. بریجستون سالهاست که در این حوزه نامش در بین 10 برند مطرح تایر در دنیا مشاهده می شود و گفته می شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

هر آنچه که درباره ی لاستیک دولتی باید بدانیم


این روزها نام لاستیک دولتی را زیاد می شنویم ! ولی شاید اطلاعات کامل و کافی از آن نداشته باشیم. بسیاری از ما شنیده ایم که لاستیک دولتی از کیفیتی نامطلوب و مواد اولیه ای نامرغوب ساخته شده است و بر این باور هستیم که این لاستیک به جهت اینکه از قیمت کمتری برخوردار است ، پس حتما عملکردی عالی را به ما در رانندگی ارائه نمی دهد.

بهترین لاستیک برای کیا ریو


کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است .

مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال آلمان در طرح گل Conti Premium Cotact5


این برند مطرح آلمانی در سال 1871 در یکی از شهرهای شناخته شده ی این کشور یعنی هانوفر تاسیس گردید. کنتیننتال شرکتی چند ملیتی است که انواع لاستیک سواری ، اتوبوسی ، دوچرخه و غیره را با استفاده از تکنولوژی های روز مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین با توجه به حفظ محیط زیست و کره ی زمین تولید می کند.

بهترین لاستیک برای کیا سراتو


کیا سراتو یک خودرو جمع و جور است که در سال 2003 توسط شرکت کیا کره جنوبی طراحی و تولید شد. این خودرو در ایالات متحده به عنوان کیا فورته شناخته می شود و در کره جنوبی K3 و در چین فورته K3 یا شوما نامیده می شود.

لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3


خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزین مدا 323 گردید.

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان


رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد.

خرید بهترین لاستیک برای تویوتا لندکروز


لندکروز خودرویی چهار چرخ محرک (four wheel drive) است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. این مدل از طولانی ترین سری مدل های تویوتا و دومین شاسی بلند تولید شده پس از شورولت سابربن است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0